- Opublikowano: środa, 17, wrzesień 2014 15:16
- Dh. Asia Kramer
Czuwaj! Proszę o przyniesienie na piątkową zbiórkę NOTATNIKÓW HARCERSKICH. Na zbiorce będziemy się uczyć czegoś, co warto zapisać, bo przyda się na przyszłość. Przypominam o zgłaszaniu się na 15 Poznański Maraton. Odbędzie się 12.10.2014 na Malcie. Naszym zadaniem będzie służba w szatni. O szczegółach zbiórki będę informować w najbliższym czasie. ZASTĘPOWI! Przypominam o planach pracy zastępów. Na piątkowej zbiórce będziemy je omawiać a także zatwierdzać, dlatego proszę o zarezerwowanie sobie czasu po zbiórce. Plany pracy proszę przynieść w formie pisemnej lub przesłać dh. Asi mailowo (zgłosić się do druhny)
- Opublikowano: wtorek, 09, wrzesień 2014 20:26
- Dh. Jakub
- Na piątek przynosimy ile się da szarych gazet!
- Zastęp który przyniesie najwięcej kasztanów w piątek (do zdobycia na cytadeli u nas jeszcze nie spadły) otrzymuje ekstra 25 pkt na tablicę punktacji
- Przypominamy o planach pracy zastępów. Termin składania mija w ten piątek
- Ogłaszam termin Rady drużyny (funkcyjni drużyny oraz zastępowi) na 19IX po zbiórce (20:20-21:00) w celu zatwierdzenia planów pracy zastępów
- Zapraszamy serdecznie rodziców na zebranie 18 IX o godzinie 19:00 w harcówce. Celem spotkania będzie przedstawienie planów na ten rok oraz pokrótce podsumowanie poprzedniego.
- W dnia 26-28IX odbędzie się XIX edycja biegu nocnego o buławę zgłoszenia do 19 IX. Link do informacji szczegółowych: http://www.staremiasto.zhp.wlkp.pl/download/Regulamin%20Biegu%202014.pdf Za udział tradycyjnie przydzielimy punkty na tablicę punktacji oraz ekstra za zdobycie buławy. Co do tego drugiego bonusu jego wysokość ustalą zastępowi - warto więc wziąć udział.
- 26IX odbędzie się zjazd Hufca PIAST (Najwyższej władzy w hufcu) w celu wybrania delegatów na Zjazd Chorągwi która będzie wybierać nowego komendanta chorągwi. Z ramienia drużyny w zjeździe hufca obecnie może wziąć czynny udział pwd. Jakub Malczewski
Przypominamy o konieczności opłacenia składek za 2014 rok przez osoby które jeszcze tego nie uczyniły.
- Opublikowano: wtorek, 26, sierpień 2014 18:38
- Dh. Jakub
Zapraszamy do wypełnienia ankiety. W ankiecie jest opisany pomysł na 2015 rok.
https://docs.google.com/forms/d/1HqMzhXGQ3ATQTq0tSSvVg2DR3WtCMuHBNPqRr5Xz3KE/viewform
- Opublikowano: poniedziałek, 25, sierpień 2014 06:01
- Dh. Jakub
Czuwaj!
informujemy, że rozpoczęcie roku harcerskiego tradycyjnie odbędzie się podczas ogniska szczepu. Ognisko odbędzie się o godzinie 17:00 na miejscu ogniskowym nad Strzeszynkiem. W środę podamy godzinę zbiórki pod harcówką.
Dla zastępowych i przybocznych:
Spotykamy się na dwóch radach:
26 VIII 2014 roku o godzinie 18:30 w harcówce
31 VIII 2014 roku o godzinie 10:30 pod harcówką
Zabieramy umundurowanie polowe i notatniki harcerskie.
- Opublikowano: niedziela, 03, sierpień 2014 11:13
- Dh. Jakub
Zapraszamy na rajd rowerowy 157PDH. Pomysł zrodził się cztery lata temu i do tego roku był wdrażany w mniejszym lub większym stopniu. Odbyły się rajdy na których byli harcerze z naszego środowiska jednak nigdy w takiej formie! Co proponujemy?
Trasa: 22 km rajdu. Trasa wiedzie szlakami rowerowymi drogami o bardzo niskim natężeniu ruchu (nieutwardzone, asfaltowe we wsiach, leśne).
Termin: 24 sierpnia (w zależności od pogody – 23 sierpnia lub zostanie przełożony na wrzesień)
Start: Węzeł rowerowy przy rondzie Śródka
Cel: Baza biwakowa w Rogalinku
Na miejscu: ognisko + kiełbasa + chleb + woda (czyli piknik)
Powrót: pociąg i 5km rowerem do stacji / ta sama droga 22km / niebieskim szlakiem ok 25 km pod harcówkę / trasa "samochodowa" (po szosach i drogach o średnim i dużym natężeniu ruchu)
Termin zgłoszeń: 5VIII2014 23:59
Wypełnienie formularza jest równoważne zgłoszeniu osób podanych w formularzu.
Forma:
Zapraszamy na rajd całe rodziny. Warunkiem uczestnictwa zucha/zuchenki/harcerki/harcerza jest udział przynajmniej jednego rodzica (prawnego opiekuna). Forma rajdu jest luźna. Rajd polega na udziale rodziny w grze terenowej. Tempo rajdu będzie dowolne dla porządku zostanie wprowadzony krótki harmonogram (po zamknięciu zgłoszeń). Na trasie będą rozmieszczone punkty orientacyjne prowadzące uczestników przez trasę. Rajd będzie prowadził przez kilka niekonwencjonalnych miejsc aczkolwiek trudność oceniamy na niską (brak przedzierania się przez lasy, zagajniki bagna itp.) Na starcie każda rodzina otrzyma mapę i harmonogram. Powrót jest całkowicie dowolny. Myślą przewodnią rajdu jest rodzina i region po który wiedzie trasa stąd oprócz gry na rajdzie nie będzie sztywnego programu. Stąd też nie ograniczamy do najbliższej rodziny harcerzy. Na miejscu jest również boisko do siatkówki. 4 kilometry od bazy znajdują się Dęby rogalińskie oraz muzeum narodowe (otwarte w niedziele od 10:00 do 18:00 7zł/12zł).
Regulamin rajdu:
- prawo harcerskie ;)
Co przyda się na rajdzie:
# karta rowerowa, legitymacja, dowód osobisty
# ubranie dostosowane do pogody (czapka)
# woda
# ewentualne kanapki
# busola (mamy kilka w harcówce) - jedna na rodzinę
# rower – dowolny byle taki na którym można przejechać takową trasę (na rowerze BMX nie da się w rozsądnym tempie)
# zegarek
# ew. zestaw łatek, pompka klucz rowerowy lub klucze płaskie 15 i 17
# plecak / sakwy
# telefon (lub tablet) z systemem Android lub Windowsem (generalnie taki, który będzie mógł skanować QR kody nokie z Symbianem i starsze mogły - przygotujemy listę aplikacji)
W przypadku braku roweru:
Posiadacze sieciówki mogą wypożyczyć na dobę rower w MPK (na pętli os. Sobieskiego) za darmo (jednorazowa opłata rejestracyjna 7zł) lub odpłatnie dla osób nie posiadających sieciówki (12zł).
Regulamin:http://www.ztm.poznan.pl/komunikacja/rowery/wypo-yczalnia-rowerow-na-os-sobieskiego/
W przypadku dużego zapotrzebowania na rowery z wypożyczalni spróbujemy dogadać się z ZTMem.
Wszelkie pytania proszę kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Odpłatność: 7zł/os (możliwość wpłaty 17 sierpnia – godzina zostanie podana po zamknięciu zgłoszeń).
Uwaga do powrotu niebieskim szlakiem: Przygotujemy mapy również dla tego wariantu. Trasa wiedzie brzegiem warty przez lasy. I miejskie ścieżki rowerowe aż pod harcówkę.
Uwaga: w przypadku małej liczby zgłoszeń rajd zostanie przełożony również na wrzesień. Podczas rajdu ze względów organizacyjnych (konieczność dokonania podobnej ilości dokumentacji i zgłoszeń w organach państwowych i harcerskich jak w przypadku organizacji obozu) organizatorzy nie biorą odpowiedzialności za harcerzy oraz nie obowiązuje ubezpieczenie hufcowe (to opłacane ze składek).
Do budynków na bazie nie będzie dostępu.
Ankieta zgłoszeniowa
https://docs.google.com/forms/d/1lHJRTGonvnM8q-kf6JigSxVMj0RDreQzlL5OImwrbhs/viewform
- Opublikowano: niedziela, 03, sierpień 2014 11:09
- Dh. Jakub
Czuwaj!
Z obozowych zgub ostały się: menażka prostokątna, czarny śpiwór i kilka bluz, bluzek shortów i spodni głównie dresowych - małe rozmiary. Dodatkowo w harcówce znalazłem wiele innych ciuchów jak koszulka eliminatora, bluza euro2012, bluza adidasa z motywem wilka na plecach i kilka innych.
W najbliższym tygodniu będę w harcówce 7 VIII ok. godziny 19:00 oraz 10 VIII o godzinie 11:00.
Czuwaj
Jakub Malczewski
- Opublikowano: środa, 30, lipiec 2014 18:34
- Dh. Jakub
Związek Harcerstwa Polskiego
Obóz Piracki 30,157 PDH i 158 PDSH
Tuczno 28 VII 2014
Rozkaz L 12 / 2014
- -
- Program Dnia
- Przedpołudnie: Rozkwaterka
- Popołudnie: Powrót do Poznania
- Wieczór: Usuwanie z siebie brudu ;)
- -
- -
- Zwolnienia
- Zwalniam ze składu komendy obozu:
- dh. Dominikę Piskorską
- dh. Joannę Kramer
- dh. Zuzannę Żak
- dh. Grzegorza Tomkowaiaka
- dh. Andrzeja Robaczewskiego
- dh. Mateusza Robaczewskiego
- dh. Mikołaja Torza
- dh. Adriana Wachowskiego
- dh. Dominika Bellmanna
- Dh. Mateusza Gałeckiego
- Zwalniam z funkcji Z-cy komendanta obozu do spraw programu pwd. Grzegorza Tomkowiaka
- Zwalniam z funkcji Z-cy komendanta obozu do spraw harcerzy starszych pwd. Adriana Wachowskiego
- Zwalniam z funkcji kwatermistrza dh. Mikołaja Torza
- Zwalniam z funkcji oboźnej dh. Joannę Kramer
- Zwalniam z funkcji członka kadry do spraw służby dh. Dominikę Piskorską
- Stopnie, Sprawności
- Zamykam z pozytywnym skutkiem próbę na stopień samarytanki dh. Marcie Gebru
- Otwieram próbę na stopień pionierki dh. Darii Chola
Czuwaj!
pwd. Jakub Malczewski