- Opublikowano: niedziela, 24, luty 2013 13:35
- Dh. Jakub
Zdecydowana większość zagłosowała na logo nr 3
Wyróżnione prace:
Dh. Bogna Goślińska - Logo nr 1 Dh. Dominika Piskorska - Logo nr 2
Głosowanie na logo zakończone. Wyniki głosowania:
Logo nr 1 - 4.5% głosów
Logo nr 2 - 22.7% głosów
Logo nr 3 - 72.8% głosów
Wyróżnione prace zostaną nagrodzone 26 pkt dla zastępu - każde, oraz sprawnością w najbliższy piątek.
- Opublikowano: poniedziałek, 18, luty 2013 20:38
- Dh. Jakub
Czas na wybór loga drużyny. Głosować można do 23 II 2013 roku.
Formularz jest dostępny tutaj->http://www.157pdh.ugu.pl/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=488
- Opublikowano: niedziela, 17, luty 2013 19:06
- Dh. Jakub
Ze względów technicznych, głosowanie na logo rozpocznie się jutro po godzinie 22:00.
- Opublikowano: czwartek, 07, luty 2013 21:29
- Dh. Jakub
Czuwaj
Dotyczy tylko obecnych na biwaku:
Serdecznie zapraszam zastępowych, przybocznych, kronikarkę i kwatermistrza - tych, którzy jadą na biwak - na naradę zastępowych. Odbędzie się ona na biwaku po pierwszym świecznisku.
- Opublikowano: poniedziałek, 04, luty 2013 20:02
- Dh. Jakub
Zbiórka pod harcówką:
18:00
Oprócz rzeczy wymienionych w poprzednim newsie, należy zabrać 2 bilety MPK na 30 min. Powrót w niedzielę, 10 II 2013 między godziną 14:00 - 14:20.
Upominamy też osoby, które nie dostarczyły zgody rodziców, albo wpłaty. Braki należy uzupełnić o 17:55 w dniu wyjazdu.
- Opublikowano: piątek, 25, styczeń 2013 09:27
- Dh. Jakub
Termin: 8-10 luty
Zgłoszenia, zgoda rodziców i płatność:
- 26 stycznia 2013, 11:00-12:00, harcówka
- 28 stycznia 2013, 17:30-17:45, harcówka
- 30 stycznia 2013, 17:30-18:00, harcówka
- 1 luty 2013, 18:30-19:30, harcówka
Miejsce: Robakowo
Co zabieramy:
- Mundur
- karta na stopień
- 2 bilety MPK na 15 minut
- ważna legitymacja szkolna
- jedzenie na dwa śniadania i dwie kolacje - najlepiej, żeby w zastępie została przygotowana i porozdzielana lista zakupów
- Ubrania stosowne do pogody
- Bielizna
- środki czystości - w Robakowie mamy do dyspozycji prysznice
- Menażka + sztućce + kubek
- Karimata
- śpiwór
- Dobry humor
Czego nie zabieramy:
- Napojów energetycznych
- zupek "z paczki", gorących kubków itp
- zwierząt domowych, gospodarczych oraz roślin :D
- kosztowności
- słuchawek i mp3
Koszt: 40zł
Wszelkie pytania można kierować telefonicznie do dh. Jakuba oraz na email drużyny.
- Opublikowano: piątek, 25, styczeń 2013 08:45
- Dh. Jakub
Czuwaj
Dziś zbiórki harcerskiej nie ma. Zastępowi zostali poinstruowani jak zagrać w naszą grę miejską. Zachęcamy do udziału.