- Opublikowano: wtorek, 20, październik 2015 14:13
- Dh. Piotr
Czuwaj!
W tym tygodniu zbiórkę zaczynamy godzina 17:00 (23.10.2015r.) przed harcówka. Nasza drużyna weźmie udział w akcji "Zróbmy coś dobrego, tej!".
"Serdecznie zapraszamy w piątkowe popołudnie na kolejną edycję "Zróbmy coś dobrego, tej!". Jesień w tym roku przyszła dość szybko, a przy hufcu pojawiły się kolorowe liście. Pomóżcie nam je posprzątać! :)"
Akcja potrwa od godziny 17:30 do ok. 19:30, musimy posprzatać liście w okolicach naszego hufca. Na miejscu będzie można skosztować goracej herbaty na rozgrzanie, więc zabierzcie ze soba jakieś kubki/termosy ;).
Ponadto przypominam, że w przyszłym tygodniu mamy zbiórki zastępu. Każdy zastęp obowiazkowo musi ogłosić dzień w którym zbiórka się odbędzie oraz podać jej temat i co na niej będzie. Termin zgłoszenia zbiórek zastępu do piatku 23.10.2015r.
Czuwaj!
- Opublikowano: piątek, 16, październik 2015 20:10
- Dh. Piotr
Czuwaj!
Z przyczyn losowych sobotnia zbiórka odbędzie się w harcówce jutro 17.10.2015r. o godz. 10:30. Proszę o zabranie notatników harcerskich oraz planów pracy zastępu. Zbiórka potrwa 2h i w całości odbędzie się w harcówce.
Czuwaj!
- Opublikowano: piątek, 16, październik 2015 09:01
- Dh. Jakub
Czuwaj!
Zgodnie z zapowiedziami dzisijesza zbiórka odbędzie się jutro! Należy zabrać 2 bilety na 30 min, legitymację szkolną, ciepłe ubrania oraz mundur. Przydatny będzie również notatnik harcerski! Spotykamy się o godzinie 10:30 pod harcówką. Przewidywany powrót o godzini 14:00. Zbiórka odbędzie się na naramowicach (jeżeli komuś jest wygodniejszy dojazd to proszę uprzedzić zastępowego ;) ).
- Opublikowano: środa, 07, październik 2015 22:44
- Dh. Jakub
Czuwaj!
Zapowiedziana sobotnia zbiórka zostanie zrealizowana w późniejszym terminie. W tym tygodniu odbędzie się zbiórka standardowo w piątek (9 X 2015) o godzinie 18:30.
Zadanie międzyzbiórkowe - prosimy aby w notatnikach harcerskich narysować logo woodcraftu oraz opisać symbolikę
- Opublikowano: piątek, 25, wrzesień 2015 14:21
- Dh. Jakub
Czuwaj!
Osoby które zapisały się na buławę:
Spotykamy się o godzinie 13:30 pod harcówką. Będziemy podróżować autobusami 322 (15 min) oraz 342 (10 min) stąd proszę o zabranie odpowiednich biletów (2x 40 min ABC oraz 2x 10 min ABC) oraz legitymację szkolną.
Oprócz tego należy zabrać mundur, notatnik harcerski, śpiwór, karmiatę, apteczka, przybory do pisania, suchy prowiant (kolacja oraz śniadanie. Dobrze coś do przegryzienia na grę mieć), obuwie sportowe na zmianę (do budynku) oraz wszystko inne co może się przydać na Buławie.
- Opublikowano: sobota, 12, wrzesień 2015 22:04
- Dh. Piotr
Czuwaj!
Jako, że minął 11 września to przypominam o konieczności oddania kompletnych planów pracy zastępu w trybie pilnym. Zaznaczam, że zastępy nie posiadające planów pracy mają ograniczone pole manewru podczas zbiórek zastępu oraz wyjazdów. Informuje też, że w zakładce "Wiedza Harcerska" znajdują się tegoroczne zasady punktowania zastępów na tablicy z którymi trzeba się zapoznać.
Chętni na tegoroczną "Buławę" mają czas do 18 września na zgłoszenie się.
Czuwaj!
- Opublikowano: wtorek, 08, wrzesień 2015 19:56
- Dh. Piotr
TERMIN: 26 - 27 września 2015 r.
TERMIN ZGŁOSZENIA: Do 18 września 2015 r.
KOSZT: 18 zł/ os.
W ramach wpisowego zapewniane sa:
- „furę” cukierków dla zwycięzców i niespodziankę,
- plakietkę dla każdego uczestnika oraz dyplom dla zastępu (drużyny),
- herbatę, strawę na śniadanie w niedzielę (to, co od wielu lat serwujemy, tj. parówki + bułki),
- nocleg w warunkach szkolnych;
Zgłoszenia oraz opłaty u kadry 157 PDH
MIEJSCE: okolice Poznania
UCZESTNICTWO: wszyscy zorganizujecie się w zespoły składające się z minimum 5 osób.
RYWALIZACJA będzie się odbywać o trzy buławy: POLNĄ (dla drużyn harcerskich – w wieku do 13 lat; tylko szef może być harcerzem starszym lub wędrownikiem), KORONNĄ (dla drużyn starszoharcerskich – w wieku do 16 lat), KOZACKĄ (dla drużyn wędrowniczych, bez instruktorów).
WYPOSAŻENIE: każda osoba z drużyny musi posiadać wspólny element charakterystyczny dla niej (nie-mundurowy), apteczka, umundurowanie, przybory do pisania, suchy prowiant, latarka i obowiązkowo obuwie sportowe do poruszania się po budynku oraz wszystko inne, co może się przydać w czasie Buławy. Każda osoba musi podsiadać karimatę oraz śpiwór!!!
Jest to "okrągła" buława dlatego na świecznisko w sobotę wieczorem
to My zaprezentujemy Was! :)