- Opublikowano: poniedziałek, 18, czerwiec 2018 06:44
- Dh. Asia Kramer
Zakończenie roku.
Zapraszam na zakończenie roku harcerskiego w sobotę od godziny 14.30 , do 17.30 na cytadeli. Spotykamy się pod harcówką i tam też wrócimy.
Co ze sobą zabrać: mundur polowy, czapkę na głowę, wodę do picia, 10 zł na lody.
- Opublikowano: niedziela, 27, maj 2018 18:55
- Dh. Asia Kramer
Biwak w Międzyrzeczu 01 - 03 czerwca 2018 r.
I. Informacje dotyczące wyjazdu:
1. Zbiórka w piątek 01.06.2018 r. o godzinie 8:00 pod harcówką. Powrót w niedzielę, 03.06.2018 r. ok. godziny 13:30.
2. Koszt wyjazdu wynosi 80 zł - cena została podniesiona. W cenie wyjazdu są materiały programowe, zwiedzanie najbardziej znanych w Polsce poniemieckich umocnień MRU (Międzyrzecki Rejon Umocniony) - trasa długa, nocleg oraz część wyżywienia. Pozostałą część (o której mowa w części „co zabrać?”) zobowiązani są wziąć ze sobą uczestnicy.
3. Proszę również o wypisanie dziecku pisemnej (podpisanej) zgody na udział dziecka w biwaku z 149 PDH „Bzura” i 157 PDH im. Janusza Korczaka w Międzyrzeczu w dniach 01 - 03 czerwca 2018 roku oraz o zamieszczenie w niej informacji dotyczącej leków, które dziecko musi zażywać oraz ewentualnych chorób (np. epilepsja).
4. Prawnym opiekunem biwaku jest dh pwd. Joanna Kramer, z którą można kontaktować się w sytuacjach wyjątkowych pod numerem tel. kom.: 668 061 536
5. Biwak organizowany jest w Ośrodku Wypoczynkowym "Nad Obrą" w Międzyrzeczu, ul. Leśna 10, Międzyrzecz - śpimy pod namiotami na tym biwaku :)
6. Jeśli dziecko nie posiada ważnej legitymacji szkolnej i nie uda się jej przedłużyć do czasu wyjazdu, proszę zaznaczyć to na zgodzie!
7. Wszyscy uczestnicy biwaku są ubezpieczeni odgórnie przez Hufiec „Piast” Poznań Stare Miasto, do którego należy drużyna.
8. Biwak 157 PDH organizowany jest pod agendą Związku Harcerstwa Polskiego.
9. Pieniądze oraz zgodę należy przynieść do harcówki najpóźniej do środy 31.05.2018 r. Dostępna będę o 17:00 przez 20 min. Zgodę należy dostarczyć razem z wpłatami.
Jeśli harcerz nie będzie posiadał zgody, również nie będzie mógł uczestniczyć w wyjeździe. Nie uznajemy żadnych innych zgód niż zgody pisemne.
10. Jeżeli któryś z rodziców chciałby i mógł nam pomóc w organizacji biwaku to będziemy bardzo wdzięczni - chodzi o przewiezieniu butli gazowej i części plecaków oraz namiotów na miejsce - ul. Leśna 10, Międzyrzecz. Jeśli ktoś jest zainteresowany pomocą, proszę o kontakt na mój numer telefoniczny, podany powyżej. Jeden z rodziców pomaga nam w piątek, więc potrzebujemy
II. Co zabrać?
1. Mundur harcerski i beret. (Jeśli ktos takowy posiada)
2. Jedzenie na dwa śniadania i dwie kolacje oraz suchy prowiant na sobotnie wyjście - prosimy, żeby nie zabierać tzw. "śmieciowego" jedzenia, w grę nie wchodzą chipsy, zupki chińskie czy napoje typu cola.
3. Śpiwór i karimatę.
4. Menażkę i sztućce.
5. Buty na zmianę - jedne na dłuższy przemarsz, jedne lżejsze dostosowane do pogody oraz klapki.
6. Koszulki na zmianę.
7. Ciepłą bluzę.
8. Bielizna na zmianę (minimum 2 pary majtek i skarpetek na zmianę + jedna na sobie).
9. Odzież nieprzemakalną (kurtka/pałatka).
10. Ubrania do „cierania” (tj. do ubrudzenia, np. moro)
11. Piżama.
12. Ręcznik.
13. Kosmetyki (mydło, pasta do zębów, szczoteczka do zębów).
14. Igłę i nitkę.
15. Latarka - obowiązkowo
16. Długopis i kartę na stopień.
17. Ewentualne leki, które podopieczny musi zażywać (proszę koniecznie poinformować o tym opiekuna biwaku lub napisać na zgodzie).
18. Dobry humor.
19. Ważną legitymację szkolną + bilety MPK (!).
20. Zgodę rodziców (!) - bez niej harcerz nie jedzie na biwak!
21. Najlepiej spakować się w jeden plecak z np. przytroczonym śpiworem – ułatwia to poruszanie się.
22. Mniejszy plecak lub torba na przemarsz do MRU
- Opublikowano: poniedziałek, 07, maj 2018 10:13
- Dh. Asia Kramer
Czuwaj!
1. Zapraszam wszystkich serdecznie na biwak!
Odbędzie się on wraz z 149 PDH w okolicach Międzyrzecza, gdzie będziemy mieli przyjemność zwiedzić Międzyrzecki Rejon Umocniony - MRU, a także przygotować się trochę do obozu próbując swych sił pod namiotami! Tak, nocleg nie będzie w szkole, ani schronisku, a na polu namiotowym ;) nie ma się czego bać, bo zadbamy o najwyższe standardy. Biwak przewidujemy w pierwszy weekend czerwa 1-3.06. Cena nie jest dokładnie znana, ale będzie w okolicach 50 zł. Więcej informacji później ;) Zgłoszenia do 18.05.
2. Dawno, dawno temu, w czasach kiedy większość z nas biegała beztrosko po podwórku, odbywał się pewien Bieg. Niestety w pewnym momencie nastąpiła rzecz straszna - złe moce rzuciły czar na ów Bieg, który uniemożliwiał jego przeprowadzenie.
Ale na szczęście w tym roku kadra Kręgu Instruktorskiego odczarowała Bieg o Puchar i będziemy mogli spotkać się na tym wydarzeniu!
Krąg Instruktorski " Nihil Novi" z II Szczepu "Dziadek" im. Jana Karola Chodkiewicza ma zaszczyt zaprosić harcerzy, harcerzy starszych oraz wędrowników na BIEG O PUCHAR KRĘGU INSTRUKTORSKIEGO "NIHIL NOVI".
Link do regulaminu: https://drive.google.com/open?id=1EdQyQUlzrFCqFjrApLp329ZbD2aUTppu
Data: 9.06.2018
Godzina: ok. 7:00 - ok. 16:00
Miejsce: Golęczewo (zbiórka pod harcówką)
Koszt: 15 zł
Zgłoszenia: do 20.05 do dh. Asi
3. Jak wiadomo nasz harcówka nie jest do końca wyremontowana. Brakuje nam pewnych rzeczy, aby w pełni zapewnić godne warunki przebywania, zabawy i nauki. W związku z tym prosimy o pomoc!
Jeśli masz w domu rzeczy z którymi niedokońca wiesz co zrobić być może znajdzie się dla nich drugie życie w harcówce ;) jeśli jesteś w stanie wydać 10 zł na artykuły higieniczne, albo papiernicze podczas zakupów będziemy bardzo wdzięczni!
Oto lista rzeczy pierwszej potrzeby:
- płyn do mycia naczyń,
- płyn do mycia podłóg,
- płyn do mycia szyb,
- ściereczki,
- mydło (w płynie),
- ręcznik,
- haczyki do łazienki na ścianę,
- papier toaletowy,
- domestos,
- ryza papieru,
- pinezki,
- kleje w sztyfcie,
- segregator,
- koszulki na dokumenty,
- apteczka z wyposażeniem,
- talerze.
Rzeczy można przynosić podczas cotygodniowej zbiórki :)
4. Nie tylko my jesteśmy w potrzebie. Siedziba hufca mieszcząca się w MDK nr 2 zorganizowała akcję sprzątania terenu wokół ośrodka. Wspólnie możemy im pomóc. Zapraszam harcerzy 19.05 (sobota) o ok. 16:00 pod harcówkę spod której razem udamy się na Cytadelę. Zakońzenie akcji planowane jest na godzinę 20:00 lecz można zabrać dziecko wcześniej lub wyrazić zgodę na samodzielny powrót. Zgłoszenia do 18.05
5. Tydzień 21-27 maja to tydzień zbiórek zastępów. Nie ma wtedy zbiórki drużyny w piątek o 18:30. To zastępowi po konsultacjach z zastępem ustalają dogodny, w miarę stały termin i to oni, pod nadzorem kadry prowadzą zbiórkę dla członków zastępu.
Na konspekty i daty zbiórek dh. Asia czeka do 18.05.
- Opublikowano: piątek, 04, maj 2018 06:13
- Dh. Asia Kramer
Czuwaj!
Zbiórka 4 maja nie odbędzie się. Zapraszamy w następny piątek 11 maja!
- Opublikowano: środa, 18, kwiecień 2018 08:18
- Dh. Asia Kramer
Czuwaj!
W piatek spotykamy się pod harcówka o 16:15.
Należy ze soba zabrać:
- jedzenie na śniadania i kolacje
- kubek, menażdę, sztućce,
- śpiwór i karimatę
- legitymację (ważna i podpisana)
- 2 bilety na 10 min lub kartę PEKA
- mundur
- ubrania dostosowane do pogody
- buty na zmianę
- piżamę
- kosmetyczkę i ręcznik
- zgodę na wyjazd
Powrót zaplanowany jest na godzine 15 w niedzielę.
- Opublikowano: środa, 28, marzec 2018 15:23
- Dh. Asia Kramer
Czuwaj!
Zapraszam wszystkich na biwak! Jedziemy wraz z zaprzyjaźnioną drużyną - 164 PDH "Wataha".
Biwak odbędzie się w terminie 20-22.04.18 w Pleszewie i kosztuje 45 zł O wpłaty proszę do 6.04.
Więcej informacji będzie podane w późniejszym terminie :)
- Opublikowano: niedziela, 11, marzec 2018 13:03
- Dh. Asia Kramer
Czuwaj!
Tegoroczna Fermata odbędzie się w budynku VII LO im. Dabrówki w Poznaniu na ul. Żeromskiego.
Potrwa przez cały weekend 16-18.03. Koszt imprezy to 15 zł, wpłacić należy najpóźniej do
Na wyjazd należy zabrać:
- 2 bilety na 15 min lub kartę PEKA
- ważna i podpisana legitymacje
- śpiwór
- karimatę
- jedzenia na śniadania i kolacje (najlepiej dogadać się w zastępie)
- kubek
- ubrania dostosowane do pogody (nie ma zajęć na zewnatrz)
- kosmetyczkę, ręcznik (nie ma dostępu do pryszniców)
- buty na zmianę do chodzenia po szkole
- strój wieczorowy na galę rozdania nagród
- strój tematyczny w klimatach hawajskich pod piosenkę Vaiany
- pieniadze wg uznania - dostępna będzie kawairenka, w której będzie można kupić własnoręcznie robione ciasta i inne zdrowe samokołyki
- piżame
- mundur harcerski
- zgoda rodziców na wyjazd
Zbiórka na wyjazd na Fermatę jest zaplanowana na godzinę 16:30 pod harcówka. Powrót będzie pod harcówkę w niedzielę ok. 12:00. Jest również możliwość przywiezienia/ odebrania dziecka w innych godzinach po wcześniejszym poinformowaniu dh. Asi.