- Opublikowano: sobota, 11, listopad 2017 09:18
- Dh. Asia Kramer
Czuwaj!
W ramach obozu podczas letnich wakacji nasza drużyna jedzie na Zlot Zwiazku Harcerstwa Polskiego z okazji 100-lecia.
Data: 6-16.08.2018
Miejsce: Gdańsk, Wyspa Sobieszewska
Koszt:ok. 740zł płatne w 4 ratach:
- 30.11.2017 Płatność I raty - 90 PLN
- 30.01.2018 Płatność II raty - 150 PLN
- 30.03.2018 Płatność III raty - 250 PLN
- 30.05.2018 Płatność IV raty - 250 PLN
W koszty wliczone jest m.in zakwaterowanie w namiotach, wyżywienie, ubezpieczenie uczestnika, wyprawka podczas zlotu.
Zgłoszenia chęci: do 13.11.2018 do dh. Asi
BIWAK WIGILIJNY
Termin: 1-3.12.2017
Miejsce: baza w Rogalinku
Koszt biwaku: 100zł od osoby
W tej cenie: dojazd, ogrzanie budynku, pełne wyżywienie przygotowane przez wykwalifikowanych pracowników kuchennych w tym kolacja piątkowa, śniadanie, drugie śniadanie na ciepło i kolacja wigilijna w sobotę, oraz śniadanie w niedzielę, materiały programowe, prezent dla każdego, ubezpieczenie NNW
Uwaga! Podczas kolacji wigilijnej będziemy losować prezenty od uczestników. Prosimy żeby każdy zuch, harcerz, harcerz starszy i wędrownik wykonał własnoręcznie prezent.
Co ze sobą zabrać: legitymację szkolną, coś do picia i jedzenia na drogę, śpiwór, piżamę, kosmetyczkę z pastą do zębów, szczoteczką i mydłem, ręcznik, klapki pod prysznic, piżamę, mundur, buty do chodzenia po ośrodku, ubrania i bieliznę na zmianę dostosowaną do pogody, własnoręcznie wykonany prezent.
Przypominam o składkach.
Koszt składki wynosi 10 zł/miesiac. Płacić można na każdej zbiórce, dowolna kwotę. Składka przeznaczona jest m.in na ubezpieczenie podczas zbiórek i wyjazdów.
- Opublikowano: środa, 27, wrzesień 2017 13:14
- Dh. Asia Kramer
Czuwaj!
Z powodu zbliżających się Biegu o Buławę i Nocy Naukowców piątkowa zbiórka zostaje odwołana. Na najbliższa zapraszam 6.10.2017.
- Opublikowano: niedziela, 24, wrzesień 2017 19:17
- Dh. Asia Kramer
REGULAMIN XXXII BIEG NOCNY O BUŁAWĘ 174 PDH „HETMAN” im. Stanisława Żółkiewskiego
Dla wszystkich nadszedł czas o włączenie się do walki powstańczej, w naszej stolicy. Wybuchła z dawna oczekiwana chwila walki o WOLNOŚĆ. Zorganizujcie się w oddziały! Mamy zaszczyt ogłosić rywalizację o zdobycie BUŁAWY: POLNEJ – KORONNEJ - KOZACKIEJ.
MIEJSCE: Szkoła Podstawowa w Czerwonaku ul. Rolna 8.
TERMIN: 30 września – 1 października 2017 r.
UCZESTNICTWO: wszyscy zorganizujecie się w oddziały składające się z minimum 5 osób. RYWALIZACJA będzie się odbywać już tradycyjnie o trzy buławy: POLNĄ (dla drużyn harcerskich – w wieku do 13 lat; tylko szef może być harcerzem starszym lub wędrownikiem), KORONNĄ (dla drużyn starszoharcerskich – w wieku do 16 lat), KOZACKĄ (dla drużyn wędrowniczych, może być w tym instruktor w wieku wędrowniczym) i również w tym przypadku oddział może się składać minimum z 3 osób.
WYPOSAŻENIE: każda osoba z drużyny musi posiadać wspólny element charakterystyczny dla niej (niemundurowy), apteczka, umundurowanie, przybory do pisania, suchy prowiant, latarka i obowiązkowo obuwie sportowe do poruszania się po budynku oraz wszystko inne, co może się przydać w czasie „działań wojennych”. Każda osoba musi posiadać karimatę (lub alumatę) do spania na niej. Zwyczaj to stary by każda drużyna przygotowała krótką prezentację o sobie (3-5 min.).
KOSZT: 20 złotych od osoby przy zgłoszeniu w terminie do 24 września 2017 r. W ramach wpisowego zapewniamy: - „furę” cukierków dla zwycięzców i niespodziankę, - plakietkę dla każdego uczestnika oraz poświadczenie (dyplom) dla zastępu (drużyny), - herbatę, strawę na śniadanie w niedzielę (to, co od wielu lat serwujemy, tj. parówki i bułki), - nocleg w warunkach – pod kopułą budynku.
UWAGI KOŃCOWE: - organizatorzy nie zapewniają ubezpieczenia, w przypadku naszego hufca drużyny posiadają ubezpieczenie, - w załączeniu karta zgłoszenia, którą należy przesłać na mail drużyny oraz do wiadomości drużynowego w terminie do 24 września 2017 r., - w tym roku konkurencje dzienne rozpoczynać się będą od godziny 1500 i może być niezbędna podczas nocnych zadań.
174 PDH „HETMAN” im. Stanisława Żółkiewskiego
Zbiórka na wyjazd
Spotykamy się 30.09 o 12:40 pod harcówka. Zabieramy ze soba legitymację, 2 bilety na 40 min na strefę B oraz zgodę rodziców na wyjazd oraz mundur w plecak, jak ktoś jeszcze nie ma to koszulkę ZHP, albo w ciemnych kolorach. Elementem wspólnym dla nas wszystkich będzie ZIELONA KOSZULKA, każdy obowiazkowo ma taka zabrać :)
Powrót przewidziany jest na godz. ok. 15 pod harcówka.
Wzór zgody rodziców:
Poznań, data
Ja (imię i nazwisko rodzica) wyrażam zgodę na udział mojej córki/ mojego syna w XXXII Biegu Nocnym o Buławę organizowanym w dniach 30.09-1.10.2017 r. w Szkole Podstawowej w Czerwonaku na ul. Rolnej 8.
Podpis rodziców
- Opublikowano: wtorek, 19, wrzesień 2017 14:02
- Dh. Asia Kramer
Czuwaj!
Parę jednostek z naszego hufca organizuje dwie fantastyczne imprezy: Bieg nocy o Buławę i Historykon.
Informacje od 174 PDH "Hetman" im. Stanisława Żółkiewskiego:
ZAPRASZAMY NA XXXII BIEG NOCNY O BUŁAWĘ 174 PDH „Hetman" im. Stanisława Żółkiewskiego
Dla wszystkich nadszedł czas o włączenie się do walki powstańczej, w naszej stolicy. Wybuchła z dawna oczekiwana chwila walki o WOLNOŚĆ. Zorganizujcie się w oddziały!
Mamy zaszczyt ogłosić rywalizację o zdobycie BUŁAWY:
POLNEJ – KORONNEJ - KOZACKIEJ.
MIEJSCE: Szkoła Podstawowa w Czerwonaku ul. Rolna 8
UCZESTNICTWO: wszyscy zorganizujecie się w oddziały składające się z minimum 5 osób
RYWALIZACJA: będzie się odbywać już tradycyjnie o trzy buławy: POLNĄ (dla drużyn harcerskich – w wieku do 13 lat; tylko szef może być harcerzem starszym lub wędrownikiem), KORONNĄ (dla drużyn starszoharcerskich – w wieku do 16 lat), KOZACKĄ (dla drużyn wędrowniczych, może być w tym instruktor w wieku wędrowniczym) i również w tym przypadku oddział może się składać minimum z 3 osób.
Oraz informacje od 176 PDW:
Witajcie, Towarzysze!
Zapraszamy Was w tym roku do lat 70tych. Dzwony, szary papier i cenzura....ale co jeszcze działo sie wtedy w PRL-u? Kto pokazał tyłek Jaroszewiczowi? Kim są badylarze? Czy spodnie noszone na lewą stronę, rzeczywiście były modne? Odpowiedzi na te oraz wiele innych pytań poznacie przybywając na IV edycję Historykonu. Serdecznie Was, Towarzysze, zapraszamy! Bez Was, nie ma tej imprezy!
"To jak, pomożecie?"
Data: 13-15 października
Koszt: 30 zł/ os
Miejsce: Szkoła Podstawowa w Czerwonaku
Patrole 6-10 osób
Wszystkie osoby chętne zapraszam do zgłoszeń do dh. Asi do piatku 22.09.2017.
- Opublikowano: czwartek, 31, sierpień 2017 08:58
- Dh. Asia Kramer
Czuwaj!
Mam ogromną przyjemność zaprosić wszystkich na rozpoczęcie roku harcerskiego.
Odbędzie się ono 4.09 o godzinie 17:00 pod harcówką i potrwa ok. 2-2,5 h. Załóżcie mundury lub koszulki harcerskie.
Do zobaczenia!
- Opublikowano: środa, 12, lipiec 2017 18:20
- Dh. Asia Kramer
Informator wyjazdowy – Obóz Zatom Nowy 2017
Adres obozu:
Zgrupowanie Hufca ZHP „PIAST” Poznań – Stare Miasto oraz X Szczepu
Zatom Nowy
północny brzeg jeziora Piaskowego
64-400 Międzychód
współrzędne geograficzne: 52°39'19.2"N 15°56'53.7"E
-
Telefony
Prosimy o telefonowanie tylko w czasie posiłków, tj. między godzinami:
-
8.00-9.00
-
13.00-15.00
-
18.00-19.30
Prośba wynika z faktu, iż wtedy wszyscy uczestnicy obozu będą razem w jednym miejscu. Numery telefonów (prosimy o dzwonienie do instruktorów, którzy odpowiadają za jednostkę Państwa dziecka):
-
67 PDH – pwd. Justyna Saukens, tel. 698 427 906
-
157 PDH – pwd. Joanna Kramer, tel. 668 061 536
-
158 PDSH – pwd. Dominika Piskorska, tel. 721 511 971
-
159 PDW – dh. Dawid Szpringier, tel. 694 999 404
-
160 PDH – dh. Jędrzej Klepacki, tel. 792 039 322
-
164 PDH – pwd. Krzysztof Tecław, tel. 609 650 674
-
Komendant obozu – phm. Jakub Malczewski, tel. 784 713 893 (prosimy o kontakt w pilnych sytuacjach)
-
Odwiedziny
Odwiedziny na obozie są zaplanowane na dzień 22 lipca 2017 r. (sobota) w godz. 11.00 – 18.00. Wszelkie inne terminy należy uzgodnić z drużynowymi. Dzieci w czasie odwiedzin mogą zostać wypisane na czas odwiedzin przez prawnego ich opiekuna na podstawie dowodu osobistego oraz podpisów na karcie kwalifikacyjnej! W przypadku osób, które nie są prawnymi opiekunami (dziadkowie, inna rodzina) niezbędna jest zgoda prawnego opiekuna na piśmie potwierdzona numerem dowodu osobistego i czytelnym podpisem („Zezwalam na odbiór dziecka … przez … <imię i nazwisko> na czas odwiedzin”). Opis dojazdu znajdziecie Państwo poniżej. Podczas odwiedzin przewidujemy uroczysty apel o godz. 11.00 oraz grochówkę w porze obiadowej. Zainteresowanych informujemy, że uczestnicy obozu wezmą udział w Mszy Św. w sobotę wieczorem.
-
Powrót harcerzy
Powrót z obozu 26 lipca 2017 r. (środa) ok. 16.30 – 17.00 na ul. Za Cytadelą w Poznaniu.
-
Dojazd do obozu
Z Poznania należy wyjechać drogą krajową nr 92, kierując się na Pniewy / Świecko (tzw. stara A2). Tą drogą dojeżdżamy do Pniew, gdzie kierujemy się prosto drogą krajową nr 24 (w kierunku Kostrzyna / Gorzowa Wielkopolskiego). Po kilkunastu kilometrach dojeżdżamy do miejscowości Kwilcz, gdzie należy skręcić w prawo na Sieraków i jechać aż do rynku tej miejscowości, na którym kierujemy się na Wieleń i wjeżdżamy na most nad Wartą. Następnie przejeżdżamy wiaduktem nad terenami zalewowymi i za nim skręcamy w lewo kierując się drogą wojewódzką nr 198 na Radgoszcz. Jedziemy nią przez miejscowości Chorzępowo i Zatom Nowy. Za Zatomiem po ok. 2 km będą z prawej strony drogowskazy kierujące do obozu – należy skręcić w prawo i jechać zgodnie z nimi kilkaset metrów prosto, a za osadą letniskową skręcić znów w prawo i po kilkuset metrach będziecie Państwo w obozie. Czas przejazdu z Poznania to ok. 1,5 godziny.
- Opublikowano: wtorek, 04, lipiec 2017 06:11
- Dh. Asia Kramer
Czuwaj!
1. Zbiórka na obóz 13 lipca (czwartek) o godz.8.30 na ul. Za Cytadelą (przy skrzyżowaniu z ul. Żniwną). Proszę o przybycie chwilę wcześniej. Najlepiej 8.15.
2. Baniaki 5 litrowe - każdy bierze na obóz jeden, albo dwa ( w miarę możliwości) baniaki 5 litrowe, np. po wodzie. Będą potrzebne podczas jednych zajęć :)
3. Ratownik WOPR prosi, aby każdy uczestnik zabrał ze sobą czepek pływacki w miarę jaskrawym kolorze. Jest on obowiazkowy, aby wejść do jeziora.
4. W dniu wyjazdu rozdamy informatory obozowe z informacjami nt. odwiedzin, powrotu i ważnymi numerami. Pojawi się to również na stronie w późniejszym terminie.
W razie pytań proszę o kontakt z dh. Asia.